AB ALARM s.r.o. | Elektronické systémy | Kamerové a zabepečovací systémy | Autorizovaný partner ACO Stavební prvky s.r.o.

Docházkové systémy jsou určeny pro naplnění povinnosti zaměstnavatelů, uložené zákoníkem práce, k evidenci pracovní doby, práce přesčas, noční práce a pracovní pohotovosti a dále pracovních cest, dovolených, přestávek a překážek v práci. Nejviditelnější komponentou docházkového systému je docházkový terminál nahrazující někdejší „píchačky“ elektronickým zařízením. Docházkový terminál, jakkoli programovatelný a sofistikovaný, ale určitě není rozhodující částí systému. Těžiště kvalitního docházkového systému spočívá především v softwarovém řešení. Moderní docházkové systémy musí být schopné zpracovávat pevnou i pružnou pracovní dobu s rovnoměrným i nerovnoměrným rozdělením, různé typy směn, přerušení pracovní doby, dovolené, evidovat noční a přesčasovou práci, pohotovost a pracovní cesty a současně hlídat splnění všech zákonných požadavků a limitů.

Naše nabídka docházkových systémů:

A.
Docházkový terminál včetně software pro 50 osob, který je instalován přímo v terminálu. Koupit v e-shopu
B.
Docházkový terminál včetně software pro 100 osob, který je instalován přímo v terminálu. Koupit v e-shopu
C.
Docházkový terminál včetně software pro 150 osob, který je instalován přímo v terminálu. Koupit v e-shopu
D.
Docházkový terminál který obsahuje pouze základní systémové funkce pro ovládání uživatelem, správu osob a přerušení bez docházkového software. Koupit v e-shopu
VERZE SYSTÉMU WEBVISITOR:

Pokud hledáte profesionální docházku s co nejmenšími nároky na instalaci a následnou uživatelskou správu je WebVisitor tou správnou volbou. WebVisitor obsahuje vše, co bude uživatel potřebovat. SW WebVisitor nabízíme ve třech verzích a to pro 50, 100 a 150 zaměstnanců, lze využít rozšíření z 50 na 100 uživatelů pomocí WebVisitoru UPGR.

vÝHODY SYSTÉMU WEBVISITOR:

Podstatnou novinkou je, že docházkový SW je nainstalován přímo v terminálu BIOPAD 100. Zprovoznění terminálu je velice jednoduché - stačí jej připojit k napájení, poté zadat IP adresu a nahrát otisky prstů. Do takto připraveného terminálu je možné se přihlásit přes webové rozhraní a následují klasická docházková nastavení – zavedení uživatelů, správy zaměstnanců, přiřazení oprávnění (prohlížení, editace, uzavření docházky).

MOŽNOSTI SYSTÉMU:

Lze definovat pracovní dobu včetně směn, přerušení, zaokrouhlování časů, využít možnosti automatického doplnění konce pracovní doby či vložení pauzy na oběd……Uživatel si může kontrolovat vlastní docházku, doplňovat poznámky k vybraným dnům a volit přerušení dle zadání na terminálu. Vedoucí pracovník v roli editora kontroluje docházku, uzavírá ji, zajišťuje její tisk a má i možnost on-line sledovat přítomnost zaměstnanců na pracovišti.

VLASTNOSTI HW:

- 7“ barevný dotykový LCD
- integrovaná kamera pro uložení fotek uživatelů
- autorizace kartou
- autorizace otiskem prstu

VLASTNOSTI SW:

- definice pracovní doby
- směnný provoz
- několik předdefinovaných přerušení
- možnost nastavit přerušení dle zákazníka
- nastavení zaokrouhlování časů
- možnost povolit automat. konec pracovní doby
- možnost automat. vkládání obědové pauzy

MOŽNOSTI SPRÁVCE:

- přihlášení přes webový prohlížeč
- správa zaměstnanců
- správa otisků prstů, karet
- přiřazení pracovního poměru uživateli
- prohlížení / editace / uzavření docházky
- tisk docházky
- sledování přítomnosti zaměstnanců